Lättläst Bokcirkel

En kvinna och en man står bredvid varandra och ser in i kameran. Det är huvudet och överkroppen som syns, mannen håller i en bunt böcker. Båda ler och i bakgrunden syns en bokhylla.

Tisdag 14/02 2023 , kl. 15:00 - 16:00

Pris: Gratis
Pris: Gratis
Lättläst bokcirkel - perfekt för dig som håller på och lära dig svenska
På tisdagar klockan 15.00 – 16.00, på huvudbiblioteket. Det är gratis och du anmäler dig till: info.biblioteket@nykoping.se. Max antal 15 personer!
Lättlästa böcker har korta rader, luftig layout och vardagliga ord. Perfekt för dig som håller på att lära dig svenska. Välkommen att delta i bibliotekets bokcirkel för lättlästa böcker!
Lättläst bokcirkel leds av Ghinwa som pratar arabiska och svenska, och Johan som talar svenska och engelska. Max antal 15 personerl. Anmäl dig till info.biblioteket@nykoping.se
 
 
 
Bibliotekets öppettider: mån-tor 10-19, fre 10-18, lör 10-15 sön (okt-mars) 12-15.

Kontakt

Plats: Huvudbiblioteket

Adress: Hospitalsgatan 4, Nyköping
Telefon: 0155248686

Kommande datum

  • Tisdag 14/02 2023
    15:00 - 16:00
  • Tisdag 28/02 2023
    15:00 - 16:00
  • Tisdag 07/03 2023
    15:00 - 16:00
  • Tisdag 14/03 2023
    15:00 - 16:00
  • Tisdag 21/03 2023
    15:00 - 16:00
  • Tisdag 28/03 2023
    15:00 - 16:00
  • Tisdag 04/04 2023
    15:00 - 16:00
Visa alla